(32-40 uur)
Technisch support medewerker
Omnia Connect B.V. verbindt alles met het internet. Om ervoor te zorgen dat iedereen verbonden blijft zoeken wij jou. Door middel van het leveren van internet, vaste- en mobiele telefonie, goed werkend WIFI en een 4G backup kunnen onze klanten genieten van al het moois wat internet te bieden heeft.
Omnia Connect is de zakelijke internetprovider van Nederland en levert landelijk haar diensten. Wij zijn gevestigd in Leusden vlak aan de A28. Wij zijn een jong bedrijf met een no nonsense cultuur; alles voor de klant! Door middel van het leveren van internet, vaste- en mobiele telefonie, goed werkend WIFI en een 4G backup kunnen onze klanten genieten van al het moois wat internet te bieden heeft.
Functie omschrijving
Functieomschrijving
Als Service Desk Medewerker (Eerste Lijn) bij Omnia Connect ben jij het eerste aanspreekpunt voor onze klanten met vragen of problemen met hun internet-, telefonie-, alarm- en cameradiensten.
Je zorgt voor een klantgerichte en efficiënte ondersteuning en draagt bij aan een positieve klantervaring. Je werkt nauw samen met de tweedelijns support en andere afdelingen om problemen snel en effectief op te lossen.
Taken en verantwoordelijkheden:
- Klanten te woord staan via telefoon, e-mail en chat over storingen, facturen en technische vragen.
- Basisproblemen en storingen analyseren en oplossen, zoals verbindingsproblemen, modemconfiguraties en netwerkinstellingen.
- Incidenten registreren en documenteren in het ticketsysteem.
- Indien nodig tickets escaleren naar de tweedelijns support of andere afdelingen.
- Bijdragen aan kennisbank en FAQ’s voor interne en externe doeleinden.
- Proactief meedenken over verbeteringen in de dienstverlening.
Wie zoeken wij?
Gewenste vaardigheden en competenties:
- Uitstekende communicatieve vaardigheden in Nederlands (Engels is een pré).
- Klantgericht, empathisch en probleemoplossend ingesteld.
- Basiskennis van netwerken en internetverbindingen (ervaring met modems, routers en wifi-instellingen is een pluspunt). Termen als SIP en IP moeten je niet vreemd zijn.
- Stressbestendig en goed in multitasking.
- Nauwkeurig en administratief sterk.
- Teamspeler met een proactieve houding.
- Minimaal MBO 3/4 werk- en denkniveau, bij voorkeur in ICT, klantenservice of een gerelateerd vakgebied.
- Ervaring in een klantenservice- of helpdeskfunctie is een pré.
- Affiniteit met ICT en internetdiensten.
- Bereidheid om interne trainingen te volgen en certificeringen te behalen.
Wat bieden wij?
-
-
Allereerst kom je terecht in een groeiende en innoverende organisatie met collega’s die voor elkaar klaar staan. Als team laten wij dagelijks zien dat ambitie, groei, (zelf)ontplooiing en een informele werksfeer (met ruimte voor ontspanning en leuke personeelsuitjes) hand in hand gaan. Verder bieden wij onder meer:
-
Een goed salaris;
-
Volledige dekking van je pensioen;
-
Flexibele werktijden en thuiswerkmogelijkheden;
-
De mogelijkheid om deze rol te vervullen op basis van een 32- t/m 40-urige werkweek;
-
25 vakantiedagen per jaar o.b.v. fulltime;
-
Mogelijkheden voor trainingen en opleidingen;
-
Een fijne werkplek op een prachtige locatie.
- Bij een vaste aanstelling een auto en tankpas
-
Zoeken wij jou?
Functie omschrijving
Als Technisch Support Medewerk(st)er (Eerste Lijn) bij Omnia Connect ben jij het eerste aanspreekpunt voor onze klanten bij vragen of problemen met hun internet-, telefonie-, alarm- en cameradiensten. Je zorgt voor klantgerichte en efficiënte ondersteuning en draagt zo bij aan een positieve klantervaring.
Je maakt deel uit van de afdeling Businessdesk Support, aangestuurd door de Teamlead Businessdesk Support & Operations, waar je samenwerkt met drie directe collega’s die zich ook richten op de tweedelijns support. Zij zullen jou al snel betrekken bij deze complexere vraagstukken, zodat je je technische vaardigheden in rap tempo verder kunt ontwikkelen. Samen zorgen jullie ervoor – waar nodig in samenwerking met andere afdelingen – dat onze klanten snel en professioneel worden geholpen en dat problemen effectief worden opgelost.
Jouw werkzaamheden op een rij:
- Klanten te woord staan via telefoon, e-mail en chat over storingen, technische vragen en facturen.
- Basisproblemen en storingen analyseren en oplossen, zoals verbindingsproblemen, modemconfiguraties en netwerkinstellingen.
- Incidenten registreren en documenteren in het ticketsysteem.
- Indien nodig tickets escaleren naar de tweedelijns support of andere afdelingen.
- Bijdragen aan kennisbank en FAQ’s voor interne en externe doeleinden.
- Proactief meedenken over verbeteringen in de dienstverlening.
- Zodra je bent ingewerkt en zelfstandig kunt werken, los je met enige regelmaat ook storingen of vergelijkbare technische issues op bij klanten op locatie (buitendienstwerkzaamheden).
Zoeken wij jou?
Wie zoeken wij?
Ben jij onze nieuwe Technisch Support Medewerk(st)er? Wij gaan in ieder geval graag met je in gesprek als je:
- Uitstekende communicatieve vaardigheden hebt in het Nederlands (Engels is een pré),
- Klantgericht, empathisch en probleemoplossend bent ingesteld, het overzicht weet te behouden op drukkere momenten en nauwkeurig blijft werken, ook in de administratie.
- Ervaring hebt in een helpdeskfunctie (pré), óf een starter bent met een MBO 3 of 4 opleiding in de richting van ICT (of gerelateerd).
- Beschikt over basiskennis van netwerken en internetverbindingen – ervaring met modems, routers en wifi-instellingen is een pluspunt – en daarnaast bekend bent met termen als SIP en IP.
- Bereid bent om interne trainingen te volgen en certificeringen te behalen.
Wat bieden wij?
-
Allereerst kom je terecht in een groeiende en innoverende organisatie met collega’s die voor elkaar klaar staan. Als team laten wij dagelijks zien dat ambitie, groei, (zelf)ontplooiing en een informele werksfeer (met ruimte voor ontspanning en leuke personeelsuitjes) hand in hand gaan. Verder bieden wij onder meer:
- Een salaris tussen de €2.500,- en €4.000,- bruto per maand (verder groeien is mogelijk).
- Volledige dekking van je pensioen.
- Flexibele werktijden en thuiswerkmogelijkheden.
- De mogelijkheid om deze rol te vervullen op basis van een 32 t/m 40-urige werkweek.
- 25 vakantiedagen per jaar o.b.v. fulltime.
- Een vaste standby-vergoeding van €100,- netto per maand voor eens per vijf weken een bereikbaarheidsdienst - je kan in die week gewoon doen wat je wil, zolang je maar bereikbaar bent.
- Mogelijkheden voor trainingen en opleidingen.
- De mogelijkheid om te groeien naar een zelfstandige rol, inclusief auto van de zaak en een tankpas, waarin je ook regelmatig klanten op locatie bezoekt.
- Een fijne werkplek op een prachtige locatie.
Meer weten of direct solliciteren?
Omnia Connect wordt door Sprint Intermediair (www.sprintintermediair.nl) ondersteund bij de werving en selectie ten behoeve van deze vacature. Heb je interesse én voldoe je aan de eisen zoals genoemd in bovenstaand profiel? Stuur dan je CV, eventueel aangevuld met motivatie, naar evratingen@sprintintermediair.nl. Voor meer informatie kun je contact opnemen met Esmeé van Ratingen (behandelend Consultant bij Sprint Intermediair) op 06-39319888.
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.
werknemers
Collega's aan het woord
Maria van den Berg
Met hulp van technologie zorgen we dat onze wereld steeds beter wordt! - Romano VersteegenPieter de Boer
Samen met de klant staan wij voor verschillende uitdagingen. Het is daarom nooit saai - mijn werk is zó veelzijdig! - Gideon Taberima